Klinikken

Kiropraktik og fysioterapi under samme tag

Fysioterapeuterne og kiropraktorerne arbejder tæt sammen i langt de fleste forløb hos os. Både kiropraktorerne og fysioterapeuterne tager sig af udredningen alt efter hvilke behov du har. Kiropraktorerne vil oftest stå for det meste af den manuelle behandling hos os i form af hurtig ledfrigørende behandling. Fysioterapeuterne tager sig oftest af al træning og øvelsesinstruktionerne. Fysioterapeuterne kan også tage sig af nogle af de mere dybdegående manuelle behandlinger. Vi har fordelen ved at være under samme tag og arbejde tæt sammen hver dag. Det giver dig de bedste forudsætninger for et effektivt behandlingsforløb med den rette behandlingstype.

Alle på klinikken deltager løbende i efteruddannelses kurser, så de er opdateret med den nyeste viden indenfor diagnosticering og behandling af lidelser indenfor bevægeapparatet.

Mange praktiserende læger, speciallæger, fysioterapeuter og massører i København, henviser deres patienter til vores klinik og vores samarbejde giver god mulighed for tværfaglig behandling.

Vi hjælper dig, når du har smerter og nedsat bevægelighed.

Der kan være mange årsager til, at du har ondt og ikke kan bevæge dig uden smerter. Kroppen er kompliceret og smerter i muskler og led kan stamme fra mange årsager. Uanset hvor smerterne stammer fra, så kan vi hjælpe dig.